بیو گرافی Within Temptation

 
El Mundo De La Musica
بخون وقتی که خوندن معصیت داره. بخون با من، بیا تا من... نگو دیره
Acerca De Weblog


ROCK IS NOT DEAD
Novísmo Sujetos
Escritor

  گروه “Within Temptation” توسط “Robert Westerholt” و “Sharon den Adel” در هلند در سال 1996 تشکیل شد. این گروه هلندی اولین آلبوم خودشون رو به اسم “Enter” در سال 1997 توسط “DSFA Records”بیرون دادند و بعد از تاثیر مثبت بر رسانه ها موفق به برگزاری چهار کنسرت شدند. آنها حتی به بزرگترین فستیوال هلندی (Dynamo) دعوت شدند و رفته رفته در آلمان و اتریش هم کنسرت اجرا کردند و در اروپا مشهور شدند.

در سال 1998 در بلژیک ،جمهوری چک و آلمان کنسرت اجرا کردند و یک Mini CD به اسم “The Dance” عرضه کردند که Remixآهنگهای آلبوم قبلی شون بود. اونها در سال 1999 بعد از یک وقفه تونستند استودیوی خودشون رو تکمیل کنند و همین امر باعث پیشرفت زیاد آنها شد.
 
سال 2000 یکی از مهمترین سالها برای Within Temptation محسوب میشه ، از یک طرف اونها مهمترین کنسرت های خودشون رو تو بزرگترین فستیوالهای کشورشون اجرا می کردند و از طرف دیگه روی آلبوم جدید فوق العاده خودشون به اسم “Mother Earth” کار می کردند که این آلبوم 1st December عرضه شد و کاندیدای بهترین آلبوم ماه توسط OOR, Aardschok, Music Maker شناخته شد. همچنین این آلبوم تونست به مقام 68 ام در بین 100 تا از پرفروشترین آلبوم های سال برسه و سه ماه این مقام رو حفظ کرد.
بعد از موفقیت Mother Earth در 2001 اونها Single های “Our Farewell” و “Ice Queen” رو عرضه کردند که Ice Queen سرانجام زمینه ساز موفقیت این گروه شد که این آهنگ تونست دومین آهنگ در Top 100 Chart بشه.
محبوبیت این گروه در بین کشورهای دیگر بی توجه نموند و اونها در سال 2002 در فستیوالهایی در کشورهای بلژیک، فرانسه و مکزیک (که مکزیک بزرگترین آنها بود) شرکت کردند. در هلند آلبوم Mother Earth موفق به دریافت Dutch Music Award شد که به Silver Harp معروفه.
در آغاز سال 2003 آلبوم Mother Earth در کشورهای اروپایی دیگر عرضه شد و Single “Running Up That Hill” که یکی از Cover های Kate Bush Classic بود منتشر شد و همچنین در این سال اونها DVD “Mother Earth Tour” رو ساختند که کاندید بهترین DVD سال از طرفEdison Award شد.

در سال 2004 آلبوم جدید خودشون به اسم “The Silent Force” رو در سرتاسر اروپا بیرون دادند و بعد از عرضه اولینSingle اون به اسم “Stand my ground” در تمامی Top 20 های اروپا اول شد و در 2005 November موفق به دریافت Platinum Award هلند شدند.

آلبوم The Silent Force بیش از 500،000 نسخه فروش کرد و نتیجه این شد که آنها دوباره موفق به دریافت Conamus Music Export Price و کاندید بهترین گروه ملی در Edison Award شدند، اونها دومین Single خودشون یعنی “Memories” رو بیرون دادند که بسیار موفق بود و دوباره در February و March تور کنسرت خودشون رو در اروپا و خاورمیانه (Dubai Desert Rock Festival) آغاز کردند.

این گروه بعد از عرضه کردن Single سومش یعنی “Angels” سرانجام موفق به دریافت TMF Award به عنوان بهترین گروه Rock شد و در فستیوال های بزرگ اروپا نظیر Pinkpop , Werchter, Rock am Ring, Rock im Park, Sweden Rock, Ruisrock, Aerodrome, Gurtenfest اجرا داشتند و همچنین با “Iron Maiden” در پاریس و زوریخ اجرا داشتند.

در 2005 August موفق به دریافت World Music Award شدند و آلبومشون در Japan و Australia و UK هم منتشر شد. و دو کنسرت بزرگ در انگلیس اجرا کردند.

در اوایل سال 2006 فروش آلبوم و DVD آنها از مرز 1،000،000 نسخه هم گذشت و به این دلیل اونها جایزه “Pop Prize” رو دریافت کردند.
در اوایل سال 2007 آلبوم جدیدشون به نام The Heart Of Everything رو عرضه کردن . تا الان 3 سینگل از آلبوم جدید منتشر شده : What Have You Done ( دو ورژن مختلف برای اروپا و آمریکا ) The Howling - Frozen

جایزه های گروه به شرح زیر است.

2002
Silver Harp
TMF Award Holland - Most Promising Act
TMF Award Belgium - Best Rock (International)

2003
Edison - Best Live DVD: Mother Earth Tour
Conamus Export Award 2003

2004
Conamus Export Award 2004

2005
Edison Award - Best Band
TMF Awards Holland - Best Rock National
Popprijs 2005
Conamus Export Prize 2005
World Music Award - Best-selling Dutch Artist

2006
3 FM Award - Best Rock Artist
Golden God (Best Video: Angels)
Buma Culture Export Prize 2006

2007
3FM Award - Best Rock Artist
TMF Awards Belgium - Best Live Act (International)
TMF Awards Holland - Best Live Act
TMF Awards Holland - Best Video
MTV Europe Music Awards - Best Dutch & Belgian act]
World Music Awards 2007 - Best Selling Dutch Artist 

2009
Golden Harp 
3FM Award - Best Live Act

Gold plates

Gold Single for Ice Queen
Mother Earth (2001)
The Silent Force (December 12, 2004, Netherlands)
The Silent Force (Finland, 2005)
The Heart Of Everything (Russia)
Black Symphony (The Netherlands)

Platinum plates

The Silent Force (November 18, 2005, Netherlands)
Mother Earth (2001)
The Silent Force (October 13, 2007, Belgium / Flanders)
The Heart of Everything (2007
 


Sharon Janny den Adel معروف به Sharon den Adel متولد 12 جولای 1974 در Waddinxveen شمال هلند می باشد. همونطور می دانید خواننده گروه Within Temptation و سبک symphonic metal می باشد در 22 سالگی به همراه Robert Westerholt گیتاریس گروه رو تشکیل داد.

Robert Westerholt متولد 2 ژانویه 1975 در Waddinxveen می باشد او گیتاریست و نویسنده گروه هم می باشد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Uniónes


تماس با ما

Weblog Visits:
 

Today : 6
Yesterday : 0
Week : 49
Mounth : 683
Total : 127813
Subjects : 43
Unions : 88
Onlines : 1



 
 
 

Pichak go Up